Klacht: Al meer dan week geen SMS of telefonische bereikbaarheid

op 13 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een week kan ik opeens geen smsjes meer ontvangen, en kunnen mensen met een ander netwerk dan hollandsnieuwe of vodafone mij niet bereiken! Dit nummer is echter ook mijn bedrijfsnummer en ik kan nu dus ook niet in mijn DIGID inloggen om overheidsdiensten te antwoorden of mijn BTW aangifte te doen! Ik heb de laatste week elke werkdag contact gehad met Hollandsnieuwe die me eerst afscheepten met ‘ga maar naar belcompany die lossen dat wel op’, dat deed ik twee keer in Utrecht en Woerden en die konden het probleem niet oplossen want het is een netwerkprobleem en geen simkaart, instellingen of toestelprobleem! Ik heb een nieuwe SIM kaart gehad en de mobiel en alle instellingen bleken goed te staan. Hollandsnieuwe heeft er pas na 4 keer bellen een technische dienst zaak van gemaakt, en nu een week later, ben ik nog niet bereikbaar en moet ik wachten tot de technische afdeling contact met me opneemt. Dat is dus al meer dan 5 werkdagen geleden. Afgelopen maandag e 27ste zijn een medewerker van hollandsnieuwe dat ik als ik vanaf woensdag mijn abonnement zou willen opzeggen, dat dat gewoon zou kunnen, dat Hollandsnieuwe daar alle begrip voor zou hebben en dat zij uit coulance mijn abonnement per direct zouden beeindigen zodat ik elders met nummerbehoud een ander abonnement zou kunnen afsluiten. Ik zei nog tegen de medewerker, maak jij hier dan een aantekening van, zodat als ik woensdag terug bel dat ze dat dan niet weer gaan tegenspreken? Ja dat zou hij doen. Nou bel ik dus vandaag woensdagmiddag weer terug om op te zeggen omdat mijn probleem nog steeds NIET is opgelost en ik dus al een week niet voor klanten bereikbaar ben!! en ik het helemaal gehad het met Hollandsnieuwe; spreekt de persoon aan de lijn alles DUS TOCH WEER TEGEN!! Hij ontkent dat opzeggen per direct mogelijk is, wie had dat nou toch gezegd, en nee, ik moet toch echt wachten tot de technische afdeling mijn probleem heeft opgelost, en dat kunnen ze niet zomaar oplossen, en nee, zijn manager mocht ik ook niet spreken, en hij zou mijn probleem doorspelen aan zijn manager, die dan eerst eens even ging kijken wie mij dan wel gesproken heeft die dag en dat kon niet zomaar, en ik moet ook gewoon rustig wachten tot ze contact met de opnemen.
Wat een superslechte service echt verschrikkelijk. en mijn probleem is nog steeds niet opgelost, echt schandalig. Ik ga een officiele klacht en claim indienen

Als ik per direct met nummerbehoud naar een andere provider mag overstappen, met 100 excuses van Hollandsnieuwe en toegeven dat ze mij erbarmelijk slecht behandeld hebben en enige vergoeding voor gedorven inkomsten aan mijn kant en alle uren die ik aan de telefoon heb gehangen om hen te bereiken en alle stress die me dit heeft opgeleverd. Ik wil weg bij Hollandsnieuwe en ik wil per direct weg, en een compensatie.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rootsconsultancy