Klacht: Al meer dan een maand geen contact gehad

op 12 mei 2020 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Door het COVID-19 virus is mijn vlucht terug naar NL gecancelled, heb keurig paar dagen voor de datum van de terugreis hun geprobeert te bereiken, uren in de wachtrij zonder dat ik iemand aan de lijn kreeg, meerdere dagen, toen online via email support tickets aangemaakt, waarop ik tot op heden geen antwoord heb gekregen, ik zou eind maart terugvliegen zit nog steeds vast bij familie op het moment zonder enige informatie of mytrip me zullen helpen bij nieuwe tickets boeken als er weer vluchten zijn of dergelijke, luchtvaartmaatschappij stuurt mij ook terug naar mytrip omdat de boeking via hun is gegaan en kan niks voor me doen, zeer gefrustreerd

Als ik een waardige oplossing heb, ofwel omboeking van mijn tickets of het geld watik heb betaald terug krijg in enige vorm, en graag een waardig excuus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door -Omar-