Klacht: Al maanden geen folders ontvangen

op 21 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit begin dus echt een gebed zonder einde te worden, al zoveel maanden met Spotta bezig. Op alle mogelijke manieren het gemeld, Begin mei werd ik gebeld door Spotta met de mededeling dat de folders vanaf 15 mei weer bezorgd zouden worden. Vandaag 21 juni en nog geen folder gezien.Het lijk me duidelijk dat jullie hier geld voor ontvangen van al die grote ketens die verwachten dat jullie hun reclames bij mensen bezorgen, voor diensten die niet verleend worden.
Onder welke noemer moeten we dit plaatsen??

Gewenste Oplossing:

Toch niet zo heel veel, gewoon de folders in de brievenbus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 juli 2017 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Versfeld,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. De nieuwe bezorger had wat problemen met het bezorgen van de folders. De afgelopen 2 weken hebben wij geen melding van u meer binnen gekregen. Hopelijk is het probleem opgelost. Mocht er toch nog iets mankeren aan de bezorging dan horen wij dat graag.

Met vriwndelijke groet,

Spotta klantenservice

Heeft op 10 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Er is NIETS opgelost na maanden meldingen te doen zonder reactie van jullie ben ik hier mee gestopt. Nog steeds geen folders ontvangen. NIETS OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Rocky1959

4 maanden geleden - En met mij heel de straat niet, Waar is die nieuwe bezorger????????????

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en hopen van harte dat u de folders de eerstvolgende keer weer in uw brievenbus ontvangt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Rocky1959

4 maanden geleden - Nog steeds geen folders ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Rocky1959