Mijn Klacht:
ik betaal de laatse 2 jaar gigantisch veel geld voor mijn vodafone abonoment, ineens zit ik binnen 1 week over mijn internetbundel heen (wat nog nooit is gebeurd!) en ik betaal me scheel aan de kosten per maand terwijl ik altijd wifi gebruik, nooit bel of sms! vertel mij maar eens hoe dit elke x kan! ook ik ben niet de enige hier in mijn omgeving die hier last van heeft! je wordt gewoon opgelicht, ze sluiten je ook continu af terwijl je betaald hebt en het antwoord wat je daarop krijgt is, u was te laat met betalen, nee nee het stond er op tijd jullie krijgen het iets later binnen, omdat jullie een andere bank hebben! daar kan ik niks aan doen!
Gewenste Oplossing:
ik ben het zat, ik ben echt in de shit gekomen door die abonnement van de vodafone, ik wil dat hier eens heel goed naar gekeken gaat worden want ik en vele met mij betalen veelste veel!!! ik wil geld terug zien want dit pik ik niet langer!

