Klacht: Al een jaar bezig

teleurgesteldeverkoperopbol op 25 november 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Sinds Nov 2020 ben ik klant bij abn. Mijn hele leven bij andere bank (40jr)maar vanwege wijziging hypotheek naar abn bankieren wij nu bij abn. Ik ben nu een jaar bezig met het regelen van iets simpels als roodstand aanvragen. Dit voor die enkele keer dat per abuis het saldo onder 0 komt. Het aanvragen van roodstand is geautomatiseerd, dit kan alleen nog digitaal in je bankomgeving. Als ik dit probeer krijg ik code 019 wij kunnen u geen roodstand aanbieden. Ik heb nu zeker 10x gebeld dit jaar en krijg telkens een ander antwoord. Probeer het volgende week nog eens, automatisering kijkt er naar, heeft u wel elke maand vaste inkomsten? Ja zeker, 6x het bedrag wat ik aan roodstand vraag, dus ruim voldoende. U wordt teruggebeld, nooit teruggebeld etc etc. Uiteindelijk een klacht ingediend bij abn, maar helaas, ook daarop 0.0 reactie. Wel een enquête hoe goed ze mij geholpen hebben….. Wat denken jullie zelf! Wat een drama bank is dit!

Mogelijkheid roodstand realiseren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw, Begrijpelijk dat dit proces u frustreerd. Het is inderdaad een geautomatiseerd proces. Handmatig kunnen we dit ook niet voor u regelen. Excuus hiervoor. Deze foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Maar heeft altijd te maken met het inkomen/rekeningverloop (uitgave). De klacht zal uiteraard geregisteerd worden maar kan helaas niet opgelost worden aangezien het een geautomatiseerd proces is. Hopelijk heb ik u voldoende geinformeerd. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 10 december 2021 om 09:06 geantwoord

Vanuit ABN AMRO hebben we de klacht op 26 november in behandeling genomen. In een reactie hebben we uitleg gegeven op de situatie. Helaas kunnen wij in dit geval oplossing bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgesteldeverkoperopbol