Klacht: Al een half jaar bezig met omzetten van abonnoment.

op 21 mei 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 9 januari 2019 probeer ik mijn abonnement om te zetten van privé abonnement naar de zaak. in de loop van de afgelopen maanden is er meerdere malen contact geweest met de klantenservice, zowel per email als telefonisch. Meerdere keren heb ik een nieuw uittreksel KvK moeten aanvragen omdat ik deze steeds weer opnieuw moest indienen. 2 mei jl. voor de laatste keer weer alle formulieren en wederom weer een nieuw KvK-uittreksel (wederom kosten voor mij) toegestuurd waarna… GEEN REACTIE. Op 9 mei heb ik met een medewerker gemaild om de status op te vragen, echter na zijn reactie Ik heb e.e.a. doorgezet naar de “Backoffice”. Zal de status straks even bekijken. was het weer stil vanuit de klantenservice. De betreffende afdeling is niet telefonisch bereikbaar en ik loop dus al ruim een half jaar vast en dat terwijl ik al langer dan 10 jaar een goed betalende klant ben. Dit is geen slecht service meer te noemen. Dit is gewoon een gebrek aan service!

Wanneer de zaak eindelijk is afgerond en de abonnementen zijn omgezet van privé naar de zaak.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvR2019