Mijn Klacht:
Ik krijg al bijna een maand lang te laat de reclamefolders! Normaal gesproken moet ik deze zondag of maandag krijgen, maar ik krijg deze pas dinsdagavond.. dan is de week al vooor een groot deel voorbij waar ik echt helemaal niks aan heb! Doe je werk goed of doe het gewoon niet. Stelletje amateurs.
Gewenste Oplossing:
Als de reclamefolders optijd komen!!!

