Klacht: Al drie keer naar bank en kan nog steeds niet inloggen

op 08 juli 2019 over ING in de categorie Banken

Ik ben bijgeschreven op de rekening van mijn man bij de ING Bank. Eerst ben ik naar de bank gegaan om mij bij te laten schrijven, vervolgens moet ik weer terugkomen omdat ze me nog een paar vragen moesten stellen en daarna moet ik weer naar de bank om een activeringscode en wachtwoord op te halen. Blijkt de desbetreffende dame van de ING Bank mijn wachtwoord niet meegegeven te hebben, moet ik weer naar de ING Bank om mijn wachtwoord op te halen. In welke eeuw leeft deze bank.

Mijn man die zich eerder ingeschreven heeft kon gewoon een wachtwoord aanvragen via ing.nlinlogcodes, waarom kan dit nu gewoon niet. Ik ben inmiddels al meer aan benzine en belkosten kwijt dan een volledig jaar een bankkosten.

Als de ING de stukken gewoon opstuurt of mij via ing.nlinlogcodes een wachtwoord aan laat maken. Als ze per se willen weten dat ik de persoon ben die het wachtwoord in ontvangst neem, mogen ze hem ook bij mij thuis laten brengen.

Als ik weer naar de bank toe moet dan mogen ze me ook gewoon uitschrijven en zijn ze een klant kwijt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Goedemorgen vislotboom,We hebben je proberen te bellen naar aanleiding van je klacht, helaas konden we je niet bereiken. Kan je aangeven wanneer dit het beste uitkomt?Met vriendelijke groet,Jildou ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht vislotboom

1 jaar geleden - Beste Jidou en de rest van ING,Jullie hebben me al een keer gebeld en toen heb ik gezegd dat ik na vieren bereikbaar was, vervolgens bellen jullie drie dagen later pas weer... Inmiddels ben ik zelf voor de vierde keer naar de ING gegaan om mijn wachtwoord op te halen. Wat een verschrikkelijk omslachtig en klantontvriendelijk proces. Ik ben ook klant bij de ABN en Rabobank en daar heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. We zijn inmiddels drie weken verder en vier bezoeken aan jullie kantoor! Stuur de stukken gewoon op naar het huisadres zoals iedere andere bank en denk ook aan je klanten in plaats van bureaucratische procedures.Vera

Bericht van ING

1 jaar geleden - Hi Vera,Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes. Ten eerste ons excuses dat je zoveel tijd en geld hierin hebt moeten steken. Ik snap je ook heel goed dat je niet fijn hebt gevonden.Onze procedure is dat je voor de eerste keer zelf je wachtwoord moet ophalen. Dit is een stukje veiligheid van onze kant. Dit geldt alleen voor de eerste keer gelukkig.In je laatste bericht kaart je aan dat je voor de vierde keer bent langs gekomen. Heb je toen wel je wachtwoord kunnen ophalen?Myranda ING Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juli 2019 om 13:57 geantwoord

Hallo Vera,

Helaas hebben we niets meer van je vernomen. Ik ga ervan uit dat de klacht is opgelost. Nog een hele fijne dag toegewenst.

Jildou
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vislotboom