Klacht: al die weken bij het boodschappen doen geen enkele code gehad

op 13 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Tot mijn spijt heb ik bij mijn kruitvat waar ik altijd de boodschappen doe geen enkele code ontvangen en ik ben zeker 4x in de winkel om boodschappen geweest ik woon in de Veersepoort. Vanmorgen was ik in het centrum en kocht een boodschap toen ontdekte ik dat die mensen een dubbele bon kregen en ik geïnformeerd gelukkig had ik nog een bon van het kruitvat in mijn portemonnee en toen heeft dat meisje voor mij een code aangevraagd. Maar het is toch raar als er zo’n actie loopt kunnen ze dat toch gelijk meegeven en niet net doen of er niks is.
Je bent vaste klant ook al zou je dat niet zijn als er zoiets is heb je als klant er recht op dat wil het hoofdkantoor vast ook dat ze de klanten blij maken al win je niets alleen al die ACTIE IS LEUK VOOR DE KLANTEN
Neem een voorbeeld aan AH daar staat de jeugd in spanning voor de deur voor plaatjes enz. Dus toch maar eens aandacht voor de klant zou leuk zijn!!!!

Ik ben best tevreden wij hebben in onze wijk alleen het kruitvat voor alle zaken van make-up tot geneesmiddelen en leuke andere dingen .
misschien dat ze daarom geen drukte maken er is geen concurrentie.

Voor de rest koop ik er graag vaste meisjes zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veerse