Klacht: Al 9 dagen wachten op bh

op 13 mei 2016 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

We hebben een bh besteld online bij hunkemoller en ervoor gekozen af te halen in de winkel . We zijn ondertussen 9 dagen verder en krijgen medegedeeld voor de 2x dat die onderweg is . De BH in die maat hangt wel in de winkel maar die mogen ze niet mee geven. Geld teruggeven gaat niet zolang de bh onderweg is . Ze bieden het aan 5 werkdagen levertijd . Is nu negen dagen geleden en duurt volgens hun minstens nog 4 dagen , dan hopen ze het zeggen ze . En om dan DHL de schuld te geven dat die vertraging hebben is erg zwak , zeker als je geld niet terug kan vragen .

Van een bedrijf als Hunkemöller hadden we dit niet verwacht , in de toekomst eerlijk zijn tegen de klanten . Want zo als hun het formuleren als DHL nog 3 weken nodig heeft kunnen wij ons geld niet terug vragen , verplicht wachten dus .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiley