Klacht: Al 9 dagen wachten op bh

op 13 mei 2016 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een bh besteld online bij hunkemoller en ervoor gekozen af te halen in de winkel . We zijn ondertussen 9 dagen verder en krijgen medegedeeld voor de 2x dat die onderweg is . De BH in die maat hangt wel in de winkel maar die mogen ze niet mee geven. Geld teruggeven gaat niet zolang de bh onderweg is . Ze bieden het aan 5 werkdagen levertijd . Is nu negen dagen geleden en duurt volgens hun minstens nog 4 dagen , dan hopen ze het zeggen ze . En om dan DHL de schuld te geven dat die vertraging hebben is erg zwak , zeker als je geld niet terug kan vragen .

Gewenste Oplossing:

Van een bedrijf als Hunkemöller hadden we dit niet verwacht , in de toekomst eerlijk zijn tegen de klanten . Want zo als hun het formuleren als DHL nog 3 weken nodig heeft kunnen wij ons geld niet terug vragen , verplicht wachten dus .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiley