Klacht: al 6 weken geen folders ontvangen

op 05 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al zes weken worden er geen folders bezorgd in onze straat.
Ik heb al zes keer een klacht ingediend, maar er gebeurt niets.
Ook mijn buren hebben dit klachtenformulier ingevuld, met hetzelfde resultaat!
Is dit formulier een formaliteit???

Gewenste Oplossing:

Gewoon doen waarvoor je wordt betaald!
Bezorgen en klachten serieus nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte A. Kuf,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijk groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door piet2