Klacht: Al 6 weken geen folders ontvangen.

op 13 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2017 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2017 om 09:42 geantwoord

Folders worden al 6 weken helemaal niet bezorgd.

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Onderwerp: Spotta folderpakket niet bezorgd op uw adres Geachte heer/mevrouw [achternaam], Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft ons laten weten dat u het Spotta folderpakket niet in uw brievenbus ontvangt, maar dat u dit wel graag zou willen. Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. Dat is de reden dat wij het folderpakket helaas (nog) niet op uw adres bezorgen. Wij bekijken continu of wij gebieden kunnen toevoegen aan ons bezorggebied. Mocht uw adres worden toegevoegd aan het bezorggebied, dan zult u automatisch het Spotta folderpakket thuis ontvangen. Dit betekent echter niet dat u in de tussentijd voordeeltjes hoeft te missen! Alle folders online Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht desjans

1 jaar geleden - Onzin, mijn woning ligt in de bebouwde kom. Tot voor 6 weken heb ik de folders jarenlang gehad. Diegene die voor de verspreiding verantwoordelijk is doet gewoon zijn/haar werk niet.

Alle klachten die gemeld zijn door desjans