Klacht: Al 5 weken wachten op abbonemt Vodafone next

op 17 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 1 juli 2017 Vodafone gebeld ivm diefstal van mijn telefoon. Ik wilde gebruik maken van Vodafone next en dat was geen probleem. Binnen een paar dagen kreeg ik netjes mijn telefoon maar mijn abbonement is nog steeds niet geactiveerd. Na eindeloos belen met ‘klantenservice’ kon na een paar weken iemand mij vertellen dat mijn abbonement nog niet verwerkt was maar waarom wisten ze niet. Inmiddels na nog meer telefoontjes zijn er cases aangemaakt en kanniemand iets voor me doen. Ik heb ook klachtenformulieren I gevuld maar de enige reactie die ik ontvang is dat ze niets voor me kunnen doen omdat het in behandeling is en ik koet geduld hebben… wat inmiddels echt op is. Ik weet niet wat ik verder kan doen dan wachten maar vind het absurd dat ‘ de backoffice’ niet bereikbaar is zowel voor mij als klant als voor de mensenhandel klantenservice. Althans dat is wat ze vertellen.

Ik ben tevreden wanneer mijn abonnement geactiveerd is en ik schadevergoeding heb ontvangen ter compensatie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulien bas