Klacht: Al 3 weken geen folders

op 18 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Al inmiddels 3 weken ontvangen wij helaas geen folders meer. We hebben niets veranderd aan onze brievenbus en hebben geen “nee-nee” sticker.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de folders weer op de normale dag (maandag-dinsdag)bezorgd worden zodat ook wij weer van de juiste acties op de hoogte zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 juli 2017 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schreurder,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u de folders al een paar weken niet ontvangen hebt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de Spotta folders weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservie Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sabineschreuder