Klacht: Al 3 weken geen folders

op 18 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Goedemorgen,

Al inmiddels 3 weken ontvangen wij helaas geen folders meer. We hebben niets veranderd aan onze brievenbus en hebben geen “nee-nee” sticker.

Wij zijn tevreden als de folders weer op de normale dag (maandag-dinsdag)bezorgd worden zodat ook wij weer van de juiste acties op de hoogte zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 juli 2017 om 09:00 geantwoord

Geachte mevrouw Schreurder,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u de folders al een paar weken niet ontvangen hebt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de Spotta folders weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Klantenservie Spotta

Heeft op 28 juli 2017 om 22:14 geantwoord

Tot op heden is het niet opgelost..

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Beste mevrouw Schreuder, Bedankt voor uw bericht. Wat er precies aan de hand is kunnen wij zo niet aangeven. Wij doen ons uiterste best om de folders weer in de brievenbus te krijgen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Sabineschreuder

3 maanden geleden - Nog steeds geen oplossing.. Kan ik nog ergens anders mijn klacht neerleggen? Het zou fijn zijn als het eens opgelost zou worden.. Met vriendelijke groet, S.Schreuder

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Beste mevrouw Schreuder, Dank voor uw gegevens dat het probleem nog niet opgelost is. De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen. We gaan nogmaals kijken wat het probleem is en proberen er alles aan te doen om de folders weer bij u in de bus te krijgen.. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sabineschreuder