Klacht: Al 3 weken

op 07 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

De laatste weken is er bij mij geen reclame bezorgd.Ik heb geen nee-nee sticker.Verder vind ik het jammer dat Boni en Hoogvliet niet meer in het pakket zitten

Als het pakket tijdig bezorgd wordt.Toen het nog kwam was dat al dinsdagavond laat of soms pas woensdag

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw van Drimmelen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Betreft de folders van de Boni en Hoogvliet.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Remmaar