Klacht: al 2 weken geen folders ontvangen

op 03 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De folderverspreiding is een tijd goed gegaan maar nu heb ik al weer 2 weken geen folders ontvangen.
Graag zou ik vanaf deze week de folders weer netjes willen ontvangen.
Ik heb namelijk het idee dat spotta zich niets aantrekt van de klachten die ze krijgen en niet voor vervanging zorgt als er mensen zijn die stoppen met de folderverspreiding.

Gewenste Oplossing:

goede folderverspreiders die hun afspraken nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juni 2018 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor uw tijd. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en doen ons uiterste best het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door berkenstraat