Klacht: aktie mediaspeler en 2 3d brillen .

op 05 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

een mailtje gestuurd naar de helpdesk :
Na telefonisch contact om ongeveer 12:10 uur met 1 van uw medewerkers betreffende een probleem met de streepjescode op de dozen(helaas bij binnenkomst bij het oud papier gedaan) van de twee artikelen bij bol.com gekochte led tv(UE46ES6710 sn:Z9R03SRC500159A) en blu-ray speler(BD-E5500 sn:03301 4FC501638F) , werd mij verzocht een mail te sturen met de ingescande rekeningen en foto’s van de stickers met info van de betreffende tv en blu-ray speler.
Graag kom ik in aanmerking voor de actie van samsung , voor de led tv de mediaspeler .
3 dagen geleden opgestuurd maar geen ontvangst bevestiging of reaktie, daarom gebeld met het 0900 nummer van samsung en ben op de voorwaarden gewezen en daar moet je het maar mee doen.

De aktie moet gewoon gelden en niet zielig gaan lopen doen als duidelijk is dat je de betreffende producten hebt gekocht binnen de aktietermijn.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Torrentino1, Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:30 geantwoord

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Reactie van de melder van de klacht torrentino1

5 jaren geleden - samsung heeft zijn belofte waargemaakt en de brillen en het huurtegoed voor de film geleverd,top !!!!!!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door torrentino1