Klacht: Thuisshirt van ajax

op 18 juli 2019 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gespaard voor mijn kleinzoon om een officieel thuisshirt te kopen voor zijn verjaardag.
Gek van Ajax en van de voetballer De Ligt, zou ik hem geen groter plezier kunnen doen.
Dus gespaard en besteld een thuisshirt met de naam De Ligt en nr 4.
(helaas net besteld voordat bekent werd dat hij overging naar Juventus. Maar die dingen gebeuren nu eenmaal.).

Hij heeft confectie maat 116, in overleg met mijn dochter heb ik toen maat 128 besteld.
Shirt: 69.95 euro
bedrukking van naam en nr: 20 euro
Belachelijke verzendkosten bij zo’n prijs 5.50 euro
samen 95.45 euro

Te gek eigenlijk voor een verjaardagscadeautje, maar ach voor mijn kleinzoons moet dat soms kunnen.

Nu blijkt dat de maat 128 bij Ajax kleiner is dan de gangbare confectie maat 116.
Hij kan hem even aan maar zal er over één a twee maanden zijn uitgegroeid.

Reactie van Ajax… Helaas u heeft hem voor 20 euro bij ons laten bedrukken dus nu kan u hem niet meer ruilen.
Ik heb nu dus eigenlijk bijna 100 euro weggegooid
En ik wilde zo graag dat hij lang plezier zou hebben van zo’n duur cadeau.

Op de hele site heb ik niet kunnen vinden dat de shirts klein uitvallen.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval dat dingen aangepast worden op de website.
Dat er een compensatie komt of Mijn part een nieuwe shirt met maat 140 bv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HermievDruten