Klachten over Ajax Shop

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Ajax Shop zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

63 klachten gemeld
1.5 /10
37 stemmen

Tijdslijn

Bloedhonden

Klacht van etje020 op 22 november 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Ik schaam mij als amsterdammer kapot om jullie vieze bloedhonden! Al vanaf september wacht ik al op dat schijt shirt! Beslissen jullie gewoon even mijn bestelling te annuleren! Vuile mieren neukers Lees meer

3e tenue Ajax

Klacht van J. Hulst op 18 november 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Ik sluit aan in de rij.. 3e tenue besteld en betaald en hoor NIETS.. geen reactie op mijn mailtjes. Hoorde dat het shirt wel in de winkel hangt? Ajax fanshop.. reageer of stuur het shirt! Lees meer

veel te laat

Klacht van henk rijmers op 04 november 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

ik heb de derde tenue besteld op 8 september en nog niets ontvangen wel is het te koop in de winkel waar om krijg ik het niet op gestuurd. Ik wil binnen een termijn van 14 werkdagen mijn bestelling ontvangen... Lees meer

3e tenue geen reactie

Klacht van Maurice Zwart op 03 november 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Al sinds 8 september op mijn shirt aan het wachten wel betaald maar tot op heden niks mogen ontvangen. Dit is een trieste gebeurtenis. Ook geen reactie meer terug van de merchandising. Telefonisch niemand te bereiken alleen maar het afspeelbandje tor... Lees meer

In juli 2021 een shirt geretourneerd. Ondanks verzendbewijs betalen ze gewoon niet terug. We zitten nu in november... Bijna onmogelijk contact te krijgen. Wanneer wordt deze criminele webshop eens aangepakt? Het hele internet staat vol met dezelfde klachten!! Lees meer

Retour zending

Klacht van [email protected] op 27 oktober 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Product retour gedaan maar niets meer over gehoord Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar je hoord alleen maar een bandje en we zijn zo bij u terug vervolgens weer precies het zelfde heb 30 min zitten wachten en heb toen... Lees meer

Noppes en nog eens noppes

Klacht van etje020 op 26 oktober 2021 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Op 8 september een bestelling geplaatst bij me eigen stad zijn club! En ben ik als ras amsterdammer echt woedend! Op 30 september kreeg ik een mail, einde van die week meer bericht te krijgen, niks geen meer info! En... Lees meer