Klacht: Duurt te lang

op 12 juni 2019 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

020419, zou er een t shirt geleverd worden maar dat is nooit bij ons thuis aangekomen. In de mail kregen we de bevestiging dat het geleverd was en ook nog is bij ons huis! Niets ontvangen dus.. volgende dag gelijk gebeld (s avonds niet te bereiken) en een onderzoek laten starten, waar Mn shirt wel geleverd was.
Na een maand wachten en 17x met Ajax aan de lijn gehangen, zou ik Mn geld terug ontvangen.
Tot zo ver was ik tevreden met hoe het liep.. Ajax kan er weinig aan doen dat het shirt niet is aangekomen.
Maar, we leven vandaag op 120619 en nog niks terug ontvangen van Ajax!
Elke week heb ik contact met iemand van Ajax over de webshop. Elke keer krijg ik een smoesreden waarom ik nog niks heb ontvangen.
Of een collega heeft het niet goed door gedrukt
Of de persoon die erover gaat is op vakantie
Of het bedrijf die het geld regelt is niet optijd
En dan is het weer een collega.
Afgelopen vrijdag had ik een Sjoerd aan de lijn en die vertelde mij het in orde te maken en mij tussen de betalingen in zetten dan zou ik het voor maandag al hebben! Gisteren nog niks ontvangen dus weer gebeld, had ik weer dezelfde Sjoerd aan de lijn! En hij wilde het op zijn collega gooien dat die het verkeerd heeft gedaan. Toen had ik hem op zn feiten gedrukt. Hij bood zn excuses maar ik wordt nog even hard genaaid door Ajax.

Lekker is het niet

Ik mn geld terug heb en verder bestel ik er nooit weer wat!
Je wordt slecht behandelt en ze verzinnen elke keer weer een smoes

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbiieeh