Klacht: Ajax anthem jacket nog steeds niet binnen.

op 31 juli 2019 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Ik heb 16-05-19 het nieuwe ajax anthem jacket besteld. Eerste instantie zou ik hem half juni krijgen, de dag dat ze hem zouden verzenden kreeg ik keurig een mailtje dat het er vertraging was het zou 01-07-19 worden. 01-07-19 de status niet veranderd dus contact gezocht via de chat op de pagina. Ik kreeg te horen dat hij einde van de week verzonden zou worden. Vrijdag avond status onveranderd weer contact gemaakt, weer einde van de week zou het geregeld zijn. Maar weer niks, weer contact opgenomen. Kreeg ik te horen dat er problemen waren met de leverancier maar zou halve wegen de week geregeld zijn. Kreeg ik woensdag 24-07-19 eindelijk een mailtje met de tracktrace, dus ik dacht mooi zou die wel snel hier zijn. Nu een week later moet hij nog altijd opgehaald worden door DHL. Ik heb vanmorgen contact gehad met Ajax via de telefoon, mevrouw zei dat ze een onderzoek ging starten dat zou 5 tot 10 dagen duren dus zit zo al bijna 3 maanden op het jasje te wachten.

Wanneer ik de jacket ontvang of mijn geld terug krijg met eventuele kortingsbon die ik zelf kan besteden in de shop bij de Arena. Dan weet ik zeker dat ik de artikel wel binnen 3 maanden heb!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

Reactie van de melder van de klacht Mattijs80

9 maanden geleden - Ik heb het zelf al opgelost. Hij is bij bij dhl ontvreemd. Ajax heeft een nieuwe order gemaakt en als hey goed is heb ik hem deze week nog binnen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mattijs80