Klacht: Slechte klantenservice

op 18 januari 2019 over Airoortjes.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

In begin november zwarte airoortjes besteld. Na paar weken eindelijk binnen. Oortjes werken niet goed. Enige oplossing is volgens hen oortjes retour sturen, kijken zij ernaar. Verzendkosten moet ik betalen?? Na weken mailen en afwachten, eindelijk bericht dat ze inderdaad stuk zijn. Ik geef aan dat ik dus graag verzendkosten retour ontvang, aangezien oortjes al stuk waren bij levering. Dit weigeren ze! Na weken nogmaals gevraagd hoe het zit, nieuwe oortjes al verstuurd. Weer geen actie ondernomen door hen. Beloven nieuwe oortjes op te sturen. Na 2 weken eindelijk binnen. Nu zijn er witte opgestuurd ipv de zwarte welke ik besteld had, ook ontbreekt het verpakkingsdoosje. Waardeloos! Weer gemaild over deze klacht en verzendkosten welke ik nog steeds terug wil!
Ik vind het een waardeloos bedrijf, zou ook niemand adviseren daar iets te kopen, zeer slechte service ofwel GEEN service!

Nieuw in verpakking zwarte airoortjes en verzendkosten van €6,95 retour op mijn rekening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airoortjes.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airoortjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minkejansen