Mijn Klacht:
In begin november zwarte airoortjes besteld. Na paar weken eindelijk binnen. Oortjes werken niet goed. Enige oplossing is volgens hen oortjes retour sturen, kijken zij ernaar. Verzendkosten moet ik betalen?? Na weken mailen en afwachten, eindelijk bericht dat ze inderdaad stuk zijn. Ik geef aan dat ik dus graag verzendkosten retour ontvang, aangezien oortjes al stuk waren bij levering. Dit weigeren ze! Na weken nogmaals gevraagd hoe het zit, nieuwe oortjes al verstuurd. Weer geen actie ondernomen door hen. Beloven nieuwe oortjes op te sturen. Na 2 weken eindelijk binnen. Nu zijn er witte opgestuurd ipv de zwarte welke ik besteld had, ook ontbreekt het verpakkingsdoosje. Waardeloos! Weer gemaild over deze klacht en verzendkosten welke ik nog steeds terug wil!
Ik vind het een waardeloos bedrijf, zou ook niemand adviseren daar iets te kopen, zeer slechte service ofwel GEEN service!
Gewenste Oplossing:
Nieuw in verpakking zwarte airoortjes en verzendkosten van €6,95 retour op mijn rekening.
