Klacht: Airmiles niet terug na retour!!

op 24 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik deed een bestelling en betaalde (voor het eerst!!) met airmiles. Voor ik het door had was de bestelling afgerond en had ik mijn airmiles ingewisseld. Niet veel later kwam ik achter de wisselkoers: 0,5 cent voor 1 airmiles. Bij Praxis, V&D en andere inwisselbedrijven van airmiles is dat 1 cent voor 1 airmiles. Conclusie: je wordt gewoon bedonderd en de helft van je gespaarde airmiles kwijt.

Ik heb de bestelling meteen geannuleerd en een identieke bestelling geplaats met een gewone acceptgiro en heb meteen een mail gestuurd dat ik mijn airmiles terug wil en niet een of andere ‘stomme’ cadeaubon.

Kreeg snel een reactie, dat wel, maar daarin stond heel kort en bod: nee, u krijgt een cadeaubon.

De volgende dag wordt ook nog eens de door mij geannuleerde bestelling gezorgd waarvoor ik nu dus ook nog moeite moet doen om die retour te sturen.

Ik stuur nogmaals mail waarop ze weer snel reageren maar totaal niet inhoudelijk: u krijgt een cadeaubon.

Ik vroeg o.a. waarom het voor soortgelijke klachten wel opgelost kon worden na plaatsing om een site als deze, daar werd niet op gereageerd.

Ik vind het belachelijk hoe ik als vaste klant behandeld wordt en beroofd wordt van de helft van mijn airmiles. Als ze dit klantenservice noemen dan moeten ze nog veel leren!!!

De door mijn gewisselde airmiles volledig terug ipv een cadeaubon!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 januari 2014 om 09:45 geantwoord

Geachte mevrouw,

Gister is met u telefonisch contact geweest over een oplossing naar wens.

Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door LvdHUrk