Klacht: Airco tristar

op 27 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn moeder en ik stonden 20 minuten voor opening van dit filiaal voor de deur, met nog 3 wachtende voor ons omdat we graag de airco uit de weekfolder wilde. Toen we binnen kwamen zagen we 3 airco’s staan. Dit vind ik al belachelijk weinig voor een actie. Toen we bij de airco’s waren en er nog maar 2 stonden, pakte iemand beide airco’s voor onze neus weg. Het personeel deed hier helemaal niks aan. Ik vind het echt belachelijk dat wanneer er maar 3 airco’s bij een actie binnen komen iemand ze allemaal kan pakken en de rest niks kan krijgen.

Dit was bij het action filiaal in Weert

Wanneer er iets aan gedaan wordt zodat als er zo weinig producten binnen komen ieder persoon er maar 1 krijgt. Ook zou het fijn zijn als er meer producten binnen komen en niet maar 3.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rrachellex