Klacht: Airco tristar

op 27 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder en ik stonden 20 minuten voor opening van dit filiaal voor de deur, met nog 3 wachtende voor ons omdat we graag de airco uit de weekfolder wilde. Toen we binnen kwamen zagen we 3 airco’s staan. Dit vind ik al belachelijk weinig voor een actie. Toen we bij de airco’s waren en er nog maar 2 stonden, pakte iemand beide airco’s voor onze neus weg. Het personeel deed hier helemaal niks aan. Ik vind het echt belachelijk dat wanneer er maar 3 airco’s bij een actie binnen komen iemand ze allemaal kan pakken en de rest niks kan krijgen.

Dit was bij het action filiaal in Weert

Gewenste Oplossing:

Wanneer er iets aan gedaan wordt zodat als er zo weinig producten binnen komen ieder persoon er maar 1 krijgt. Ook zou het fijn zijn als er meer producten binnen komen en niet maar 3.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rrachellex