Klacht: Airco tegen €5 per dag

op 29 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens omschrijving bij booking.com was er airco aanwezig bij het appartement , maar er werd niet vermeld dat dit extra kosten met zich me zou brengen. Zolang dat ik in Kroatie op vakantie ben gegaan is dit voor mij de eerste keer dat dit zo is. Ik had er genoegen mee genomen als dit wel was vermeld bij het boeken

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een compensatie van €50 terug krijg van booking.com omdat ik 10 dagen zonder airco heb gezeten waar ik wel voor betaald heb volgens de omschrijving bij het boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Sanja klacht