Klacht: airco

op 26 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

beste basicfit,

ik heb een enorme klacht de airco doet het al jaren niet op het filiaal basicfit-driengelo in enschede bij het fc twente stadion.
er word al jaren gezegd dat de airco word gemaakt.
er zijn mensen bij geweest en er zijn onderdelen vervangen.
dat is niet genoeg er zijn mensen die er niet meer kunnen sporten vooral oudere mensen kunnen het niet meer vol houden.
dit is al jaren zo en zins de komst van biggym in enschede daar doet de airco het wel verliest basicfit heel veel klanten dit kan niet langer meer door gaan zo.

met vriendelijke groeten,

antonio affinito

als de airco het doet!!!
niet weer nieuwe onderdelen bestellen maar gewoon helemaal een nieuwe airco er in.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht antonioaffinito

10 maanden geleden - Beste basicfit, Dit is het adress in enschede BASIC-FIT ENSCHEDE COLOSSEUM Colosseum 86, 7521PT Ik ben geregisseerd onder naam thomas affinito. Ik hoop dat ik u hier bij genoeg geinformeerd hebt. Met vriendelijke groeten, antonio affinito.

Basic Fit

Heeft op 28 juni 2016 om 12:43 geantwoord

Beste Antonio,

Bedankt voor je reactie.

Het is een bekend probleem. Wij doen er op dit moment alles aan om de airco zo snel mogelijk te repareren. Helaas kan ik je niet de exacte datum geven maar er word hard aan gewerkt.

Hopelijk is het zo snel mogelijk gemaakt zodat het sporten weer aangenamer wordt.

Dustin van Basic-Fit

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 15:54 geantwoord

Beste Dustin basicfit,

Dat word al jaren gezegd ik geloof er niet veel van.

Met vriendelijke groeten,

Antonio affinito.

Alle klachten die gemeld zijn door antonioaffinito