Klacht: Air Max Thea premium voeten liggen open

op 09 mei 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Een aantal maanden terug heb ik schoenen van jullie gekocht. Om precies te zijn de Air Max Thea premium grey. Vanaf het begin lopen ze al vervelend maar mij werd verteld dat ik ze moest inlopen i.v.m. het stugge leer. Nu naar een paar maand lopen ze nog niet beter. Ik heb de goede maat gekocht en onderhoud ze super. Mijn voeten liggen na het dragen van de schoenen tot bloedens toe open! Vooral mijn hak/achillespees is er erg aan toe (grote bloedblaren). Komt dit vaker voor? Ik heb hard gespaard voor de schoenen en vind het zonde van mijn geld maar ook van mijn voeten! Het doet namelijk ontzettend veel pijn..

Ik ben tevreden als Nike met een oplossing komt. Geld terug, deel geld terug, andere schoenen of korting. Het maakt mij niet uit. Ik doe de schoenen niet meer aan omdat het gewoonweg ontzettend veel pijn doet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1999es