Klacht: misleiding

op 05 augustus 2012 over Air Fast Tickets in de categorie Kaartenverkoop

Dezelfde klacht als voorgaande melders. Ook ik heb 2 vouchers bij Groupon gekocht. Voordat ik deze wilde verzilveren heb ik het aanbod op de site van Air Fast Tickets bekeken om te zien wat voor leuke vlucht ik zou kunnen boeken voor een een aantrekkelijke prijs.
Wat een ontzettend gebruiksonvriendelijk site. EN geen beschikbare vlucht EN geen retourvlucht op de gewenst datum als ik een vlucht dacht te hebben dan was er wel een tussenlanding zodat de vlucht veel langer duurde dan normaal. Bovendien zijn de kosten van een vliegticket behoorlijk hoger dan bij een reguliere vlucht. Dit riekt naar oplichting.
Ik heb Groupon per mail verzocht de aanschafprijs van 2 vouchers terug te betalen omdat ik mij behoorlijk misleid voel, danwel credits aan te bieden zoals dat ook aan andere klagers is gedaan. Antwoord van Groupon: credits doen we niet meer, maar we willen wel helpen bij het vinden van een vlucht. Erg hulpvaardig maar daar zit ik niet echt op te wachten. Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik vlieg en kunnen zien of en welke dag of bestemming goedkoper is om te vliegen zodat ik de bijkomende kosten (belasting en tax ed) in eigen hand kan houden.
Ik heb de vouchers nog niet verzilverd, dat kan nog tot 10 augustus

Terugbetaling van 2 vouchers a 29 euro per stuk, danwel de waarde in credits

Alle klachten die gemeld zijn door happie.r