Klacht: Agressieve chauffeur, geen reactie op klacht

op 30 augustus 2016 over Taxi2airport in de categorie Taxibedrijven

Op 15 juni jl. werden mijn familie en ik opgehaald door een chauffeur van Taxi2airport. Op twee adressen, zoals aangegeven in de boeking en conform de extra vergoeding van 5 euro.

De chauffeur was netjes op tijd op beide adressen, maar toch begon hij woedend een bizar betoog over de gewenste ophaallocaties. Mijn vermelding over het tweede adres (“grotendeels op de route”) stond hem niet aan, aangezien dit door wegopbrekingen niet helemaal het geval was (in normale omstandigheden wel). Hierdoor moest hij hoogstens enkele minuten omrijden. Als niet-autorijder afhankelijk van OV en taxi’s, was ik mij niet van deze versperringen bewust. Daarnaast lijkt mij een goede voorbereiding ook de verantwoordelijkheid van de vervoerder, maar dat terzijde.

Ik probeerde het een en ander op kalme wijze uit te leggen, maar er werd mij verzocht “mijn grote mond houden”. Ook zou hij een “klacht indienen”. Meneer werd zo kwaad, dat wij vreesden om op 3:00 uur ’s ochtends in de middle of nowhere uit de taxi te worden gezet. Hij had de auto namelijk al eerder demonstratief en op onvoorzichtige wijze aan de kant gezet, om voor ons onduidelijke redenen. Niet prettig, als je met je hele familie in de auto zit. Ook na ons zwijgen (we wilden verder geen woorden meer vuil maken aan deze vreemde discussie), bleef meneer woedend en verwijtend. Hij zou 30 minuten te laat zijn bij zijn volgende afspraak, ondanks het feit dat hij hoogstens een paar minuten te laat bij ons voor de deur verscheen.

Om een lang verhaal kort te maken: als vaste, tevreden klant van Taxi2airport vind ik deze situatie zeer teleurstellend. Ik heb gehandeld naar eer en geweten en wens daarom zo niet te worden toegesproken. Ook het feit dat het bedrijf mijn klacht per e-mail compleet genegeerd heeft, vind ik niet netjes.

Een reactie lijkt me een goed begin.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Taxi2airport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Taxi2airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joeridev