Klacht: Agressief gedrag medewerker ups

op 13 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestel altijd pakketjes en ontvang ze uit italie en die worden meestal aangeboden door ups. Vandaag 13 april 2016 komt er een medewerker met het pakketje waar 730,50 betaald moet worden. Ik heb speciaal vrijgenomen van mijn werk en ervoor gezorgd dat ik 740 eur in huis had om de pakketje te betalen. Ik gaf dat geld aan meneer en die zei ik heb geen wissel, toen zei ik oohw oke ik ga dan even kijken of ik kleiner heb. Ik laat mijn deur open en loop naar binnen. Meneer/jongen die staat te puffen en te mompelen. Ik loop naar meneer en zeg mijn excuses vindt u het goed als ik u klein geld geef dan pak ik dat even want heb niet groter. Hij reageert niet en ik loop naar binnen om het te pakken, ik hoor hem schreeuwen door mijn hal huiskamer. WAT BENT U AAN HET DOEN, DENKT U DAT IK NIKS BETERS TE DOEN HEB. ik zeg pardon zegt hij JA IK MOET NOG NAAR ANDERE ADRESSEN. Meneer staat er net 3 minuten. Ik schrok van deze uitbarsting. En loop direct naar de deur van de schrik laat ik mijn losgeld vallen. En zeg meneer dit vind ik heel asociaal dat u zo schreeuwt en tekeer gaat. Ik heb u aangegeven dat ik het ga pakken. Meneer was boos en ging zo tekeer waarop ik zei ik wil dat u nu weg gaat ik neem contact op met ups en dien een klcht in. Ik krijg altijd collegas en ook van andere postorder bedrijven. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Meneer ging gelijk dreigen en zeggen als je dat doet zit je aan mijn brood en nog meer van dat soort dreigementen. Ik zei toen als u nu omhoog kijkt naar rechts en links ziet u dat er cameras hangen en alles opgenomen wordt. Ik ga hier werk van maken. Hij begon de verhaal zo te verdraaien dat ie het niet zo bedoelde maar dat eht aan mij lag. Ik heb hem nog een keer gewezen op de cameras en dat de beelden niet liegen. Hij liep daarop weg.
Ik heb daarna contact gehad met de centrale van ups en die hebben vanuit hun excuses aangeboden en ik zou gebeld worden door zijn leidinggevende.
Ik werd een half uur lter gebeld door een collega van desbetreffende meneer de heer Boyke, ik wil het verhaal uitleggen en hij onderbreekt mij en zegt deze man heeft nog nooit problemen gemaakt de managers kennen hem en liet mij niet mijn verhaal afmaken en zei steeds hij zei dit en dat. Ik zeg meneer zijn verhaal klopt niet ik heb het opgenomen. Ik merkte aan meneer dat hij of familie was of goed bevriend. Ik vroeg hem ben jij de manager of leidinggevende toen zei hij nee ik moet het door geven aan de manager.
Meneer gooide het erop dat het om geld ging omdat hij geen wissel had en daarna zei hij ze mogen maar 5 min staan voor een deur omdat hij bij andere klanten. En jij was best lng weg. Wat helemaal niet klopt. Meneer boyke deed alsof hij luisterde maar onderbrak mij steeds en wou mij niet laten uitpraten, waardoor mijn buurvrouw Mevrouw enkelaar de telefoon pakte en het overnam en hem erop wees dat zij alles had gehoord omdat zij in haar voor tuin bezig was. En dat zij ook aan het mee luisteren was en door had dat deze man mij niet serieus nam en zijn collega in bescherming nam. Hij zei dat hij het pakket terug zou sturen.
Hij vroeg om mij en mijjnbuurvrouw gaf de telefoon weer terug aan mij. En toen wou hij weten wat wij gingen doen of ik het pakket terug wou sturen of morgen nog een keer wou laten komen.
Ik heb meneer boyke uitgelegd dat ik inkomen misloop door dit en ik de pakketje wilt ontvangen.

Over de hele toedracht verder heeft hij niks meer gezegd.

Ik ben hier heel erg van geschrokken, ik had in het verleden vaker gelezen dat dit gebeurde bij tnt post etc maar zelf nog nooit meegemaakt. Dit was mijn eerste keer.

Ik wil dat de manager dit serieus behandeld en geen andere medewerker die hem een vrienden dienst bewijst.
Ik wil een excuses van meneer.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS