Klacht: agressief behandeld !!!

op 15 juli 2012 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zojuist naar media markt rotterdam alexandrium geweest voor het kijken naar een vaatwasser. Helaas hadden ze niet veel staan. Echter op de site stond een hele mooie van siemens welke alleen via internet besteld kon worden dus besloten dit te gaan doen. Voor we weg gingen nog even langs de telefoon afdeling voor een nieuw hoesje voor samsung galaxy s 2. Er hing een witte flexibele hoes welke ik pakte en aanvoelde . Het hoesje brak tot mijn verbazing. Ik werd verplicht de verkoopprijs te betalen. Dit weigerde ik. Afdeling leidinggevende stelde vervolgens voor om een winkel verbod te tekenen voor een jaar in heel nederland. Ook dit weigerde ik. Vervolgens dreigde hij de politie te bellen waarop aangaf hierop te wachten. Na 5 min kwam hij terug en zei. Het management wil het zo laten. Hij dreigde nog even dat ik niet bijdehand moest doen en vroeg óf ik de winkel wilde verlaten. Dit alles voor een verkoopprijs van 20€. 1 ding is zeker. Ik word agressief behandeld voor een hoes die breekt die al door ik weet niet hoeveel handen is gegaan. Zonde ik bestel de vaatwasser ergens anders. 300€ misgelopen voor iets van misschien 7€ inkoop. Dom en erg vervelend. Was een redelijk trouwe klant .

Een gepast excuses voor het voor het paal zetten van een trouwe klant.

Alle klachten die gemeld zijn door melffers