Klacht: Afwijzing annulering

op 09 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik had een huis geboekt voor mij en mijn kinderen voor een verblijf van een week bij Center Parcs voor t bedrag van bijna 2000 euro. Ik heb deze vakantie echter moeten annuleren vanwege ernstige klachten. Daartoe heeft mijn psychiater een verklaring geschreven waaruit blijkt dat ik niet in staat was om op vakantie te gaan. Daar hadden ik en mijn kinderen t al erg moeilijk mee. Maar tot mijn grote verbazing werd mijn annuleringsclaim niet gehonoreerd aangezien er in de alg vw staat dat als de klachten al bestonden en er geen ziekenhuisopname van 4 dagen had plaatsgevonden er geen gebruik kon worden gemaakt van de annuleringsverzekering. Dit betekent dat ik dus nooit meer een vakantie zou kunnen boeken bij Center Parcs aangezien ik nu eenmaal een ziekte heb. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Ik had gehoopt en hoop nog steeds middels deze klacht op een coulancegebaar vanuit Center Parcs. Ik ben hier namelijk heel ontdaan over. Bijgesloten treft u een foto van de verklaring van de psychiater aan. Ik hoor graag van u.

Ik zou heel tevreden zijn als mijn annuleringsclaim alsnog wordt gehonoreerd zodat ik alsnog op vakantie kan gaan met mijn kinderen wanneer mijn klachten weer zijn verminderd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Heeft op 12 augustus 2017 om 15:55 geantwoord

Dit noem ik geen oplossing maar wederom een afwijzing. Is 't dan wellicht mogelijk om het huisje dan nog een andere keer te gebruiken? Dat zou wel heel fijn zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie10