Klacht: Beschadigd artikel

op 25 november 2013 over Afuture in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 17 oktober heb ik een toetsenbord gekocht. Echter toen die thuis bezorgd werd piepte de spatiebalk. Ik ging er vanuit dat het kwam, omdat die nieuw was. Alleen na een maand piepte die nog steeds. Het toetsenbord is dus terug gestuurd naar de winkel. Nu is het enige dat ik aangeboden krijg een ander artikel of geld terug. Ik heb mijn voorkeuren door gemaild en ik kreeg te horen dat het te duur is of dat ze hem niet meer hebben. Ik heb een site door gelinkt met hetzelfde toetsenbord dat wel voor een goedkopere prijs is en vroeg of zij mij dat ook konden bieden. Dit willen ze niet. Ik vind dit geen service. Zij bieden mij een slecht product en zoeken ook helemaal niet naar een oplossing. Ik heb ondertussen al een paar weken geen toetsenbord en dat vind ik niet kunnen door een fout door dat bedrijf.

Of een andere toetsenbord dat ik wil, of alles terug inclusief verzendkosten voor het opsturen. Dit kostte mij 6,75 euro aan verzendkosten en 4 euro aan de doos die ik moest aanschaffen om hem terug te sturen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afuture

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afuture nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michaaa