Klacht: afspraken wordt niet nagekomen

op 12 juni 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

afspraak om offerte op te sturen wordt niet nagekomen (23 mei 2017), wel bevestigd dat deze verstuurd is (29 mei 2017). Op mailtjes wordt niet gereageerd.Klacht ingediend op 8 juni 2017, beloofde telefoontje komt niet. Laat staan de beloofde offerte.

leningsdelen hypotheek omzetten naar variabel bij voorkeur miv 01-05-2017, maar in ieder geval miv 01-06-2017. gemaakte kosten retour

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste Brigitte_seuter, Goed dat je aan de bel trekt! Het is zeker niet de bedoeling dat afspraken niet nagekomen worden. Het is erg vervelend dat je zolang moet wachten, dat spijt me. Ik ben ondertussen aan het schakelen voor je met de desbetreffende afdeling en collega. Zodra ik nieuws heb wil ik je graag bellen om dit samen door te nemen. Wanneer ben je telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren? Ik ga mijn uiterste best voor je doen! Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste Brigitte_seuter, Als het goed is, heb je onlangs telefonisch contact met de betreffende collega en heeft hij één en ander uitgelegd. Ook zou er zijn besproken wat de vervolgstappen zijn. Ik ben erg benieuwd hoe het gesprek is verlopen en of wij nog iets voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 30 juni 2017 om 10:02 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare is de klacht op 13 juni opgepakt. Wij hebben nagekeken welke adviseur verantwoordelijk is voor dit dossier. De adviseur heeft vervolgens telefonisch contact met klant opgenomen om uitleg te geven. Hier hebben wij gevraagd hoe dit gesprek is verlopen. Hierop hebben wij geen reactie ontvangen. We gaan ervan uit dat het is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte_seuter