Klacht: Afspraken worden niet nagekomen.

Linds91 op 09 april 2018 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

We kregen onlangs een verkoper, een medewerker van qurrent aan de deur. Hij vertelde dat we goedkoper uit waren als we over zouden stappen naar qurrent.
Toen we in zee gingen met qurrent bleek echter dat gemaakte afspraken niet nagekomen worden.
Hier contact over gehad met qurrent maar qurrent chanteert ons alleen maar met een opzetboete als we het contract laten ontbinden. De betreffende medewerker die hier mee chanteert heet tomer.
Hetgeen wat ons belooft is, is als volgt;
– meneer vertelde dat we goedkoper uit waren als we naar hun over zouden stappen. We hebben onze zorgen toen uitgesproken dat we beter niet in april over konden stappen ivm hoge eindafrekening bij huidige leverancier. Hier hoefden wij ons absoluut geen zorgen over te maken want zij zouden de eindafrekening dan overnemen, zodat we geen extra kosten zouden krijgen. Daarnaast zouden ze deze eindafrekening meenemen in ons nieuwe contract, aangezien we dan in april 2019 pas de eindafrekening van hen zouden ontvangen, zou die 400 daar in meegenomen worden en sou ons dat waarschijnlijk geen extra kosten opleveren.
Nu we overgestapt zijn komen zij deze afspraak niet na. Als ik benoem dan het contract te willen laten ontbinden, aangezien een mondelinge afspraak ook geldt, wordt er gechanteerd met een overstapboete.

Als qurrent bovenstaande afspraak alsnog nakomt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qurrent

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qurrent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door