Klacht: Afspraken worden niet nagekomen.

op 20 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Door KPN gebeld over het ophalen van apparatuur.
Volgens afspraak de apparatuur in een doos gedaan deze zou op een woensdag worden opgehaald tussen 18 en 21u.
Briefje van SELEKTVRACHT lag een dag later in de bus. Kwamen dus een dag te laat. De herhaling gaf te kennen dat ze op de volgende dag tussen 9 en 15u weer langs kwamen. Ik werk overdag dus de 2e keer was er niemand.
Op nieuw een briefje ontvangen met “afhaalopdracht is retour afzender (KPN)”.
Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met de KPN. Deze was blij met mijn initiatief. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag 19/12. Er zou iemand van selektvarcht komen tussen 18 en 21u om het pakket op te halen. Deze afspraak werd via SMS van KPNophaal nog eens daags ervoor bevestigd. Kom na het werk gehaast naar huis en vindt om 17u50 een kaartje in de bus met “Helaas we hebben je gemist”. Ik heb zeer gefrustreerd de telefoon gepakt maar je kunt alleen tussen 9 en 17u bellen. Om 10u de volgende dag gebeld maar na het invoeren van mijn PC werd het contact verbroken. Ja, natuurlijk zijn ze nog een keer geweest op donderdag 20/12 tussen 9 en 15u en troffen niemand thuis. Om moedeloos van te worden. Ben blij dat ik een baan heb maar voor goede faspraken met Selektvracht moet je dus zonder werk zitten.

Ze mogen me bellen en een tijd afspreken waarop ze dan ook echt de doos komen ophalen. 06-28830480

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 februari 2013 om 15:34 geantwoord

We hebben aan de klant onze excuses aangeboden voor het ongemak. Het pakket is inmiddels afgehaald en verzonden aan KPN.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Bruijnen