Klacht: afspraken oogmetingen.

op 29 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

24 augustus ’n uur gewacht om twee afspraken te kunnen maken voor een oogmeting. Vandaag voor twee afspraken gekomen om 10.00uur zoals afgesproken.. Om 11.00 uur nog steeds niet aan de beurt.!!
Er bleken verschillende afspraken dubbel te zijn gemaakt.Dus moesten we eigenlijk nog minimaal ’n uur wachten. Dus in twee dagen meer als twee en een half uur moeten wachten. We zijn maar naar een andere winkel gegaan,want dit slaat nergens op. In de andere winkel werden we binnen ;n kwartier geholpen . Dat is wel service.!!!

Geen Hans Anders meer waar afspraken niets voorstellen ,en je gerust uren kan wachten.. Zelfs bij gewoon even 'n bril ophalen wordt je in de wachtrij gezet en kan je minstens 'n uur wachten omdat ze geen personeel hebben. En dan krijg je 'n smoesje ; we hebben maar twee man personeel,,vakantie, ziekte en nog zoiets doorzichtigs.. Heel slechte service.
Wij als gepensioneerden hebben wel wat meer tijd ,maar geen enkele behoeften om uren bij Hans Anders te bivakkeren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Trees.