Klacht: Afspraken niet nakomen

op 13 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf december 2019 al bezig om een kabelaansluiting te krijgen. Ze zeggen dat het kan, maar spreken elkaar letterlijk ALLEMAAL tegen. Uiteindelijk, een half jaar later, nadat ze eerst gezegd hebben dat de aansluiting kostenloos zou zijn krijg ik een mail dat het dankzij bodemverontreiniging geannuleerd is omdat het €8500,- zou kosten!

Gewenste Oplossing:

Als ze persoonlijk een verontschuldiging en vergoeding sturen voor het feit dat ze me al een half jaar aan het lijntje houden en ik nog steeds geen internet en tv aansluiting heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Struisvogel1985