Klacht: Afspraken bestelling niet nakomen

op 05 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb drie keer een bestelling gedaan via de webshop. De eerste bestelling was goed, de andere twee kwamen niet op de afgesproken dag. Er staat dat je kan kiezen wanneer het geleverd wordt alleen in de praktijk gebeurt dat niet. Ik koop via een webshop omdat ik het gemak daarvan wil hebben en niet omdat ik daarna moet blijven bellen en kijken wanneer mijn bestelling komt. Ik vind de dit erg misleidend en zeker teleurstellend. Een bestelling plaatsen gaat erg makkelijk, van uw kant de afspraak nakomen, niet. Van uw medewerker kreeg ik te horen dat het erg vervelend is maar dat ze er niets aan kunnen doen!

Gewenste Oplossing:

Afspraken nakomen. Als ik de keus heb om mijn bestelling op een bepaalde dag te ontvangen moet het ook werkelijk gebeuren. Als het niet mogelijk is op de dag van mijn keus (voor welke reden dan ook) wil ik het weten voordat de bestelling is geplaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 oktober 2016 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Libia