Klacht: Afspraken

op 30 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wordt niet teruggebeld ondanks toezegging. Klanten betalen aansluitkosten welke absurd hoog zijn. Bij het aangaan van een nieuw contract wordt niet gezegd en geschreven hoe het oude geannuleerd moet worden. Dit brengt ook weer extra kosten mee.

Gewenste Oplossing:

Transparantie. Op deze manier lijkt Vodafone er alles aan te doen om geld te verdienen terwijl m.i. de klant toch centraal moet staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.bussel4