Klacht: afspraak niet nagekomen

op 04 mei 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

15 april heb ik een bril gekozen bij hans anders in Hoogvliet. De medewerkster zei dat de bril uiterlijk 26 april klaar zou zijn. Maar het is nu al 2 mei en nog steeds is de bril niet klaar. Ik heb mijn bril al volgende week nodig omdat ik naar het buitenland ga. Ik heb al 2 keer gebeld naar Hans anders Hoogvliet en die zou terugbellen met meer informatie maar ze bellen gewoon niet terug. Heel erg slordig. Ik hoef hierna ook geen bril meer te halen bij de Hans Anders.

Ik wil het liefst mijn geld terug want ik ben het een beetje zat nu. Ik ga er niet ateeds achteraan. Het is hun taak om te laten weten hoever ze zijn met de bril. Dit is puur gebaseerd op de Hans Anders in Hoogvliet.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 04 mei 2016 om 08:32 geantwoord

We hebben contact opgenomen met de klant. Het klopt dat de bril vertraagd de bril was namelijk de eerste keer niet gelijk goed en hebben we met een correctie opdracht terug gestuurd. Onze excuses dat de winkel u hierover niet goed heeft geïnformeerd. De bril wordt naar verwachting vandaag in de winkel geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door stef2393