Klacht: Afspraak niet na komen/liggen/slecht communicatie

op 04 juli 2021 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Afgelopen dinsdag afspraak gehad tussen 16 – 18 uur. Niet na gekomen omdat monteur is onverwachts uitgevallen. Ze hebben beloofd z.s.m een vervanger regelen. Dat is niet gebeurd en ook niet laten weten dat er geen monteur komt. 2 afspraken geannuleerd omdat ze zo slecht communiceren.
De dagen daarna zelf geprobeerd contact opnemen en ze vertellen dat de monteur gaat vanavond met u contact opnemen over een oplossing maar niets. Geen monteur, geen telefoontje…. niets.
Inmiddels zitten we 5 dagen zonder tv en internet. Tmobil heeft contact gehad over een nieuwe afspraak en ben ik er ook erachter gekomen dat ze liggen tegen Tmobil dat ik dus de klant niet thuis was ( schandalig ).
Kom je je afspraak niet na om welke reden dan ook, neem je niet netjes contact op met de klant over een oplossing en ook nog liggen.
Van Tmobil mail gekregen over een nieuw afspraak en de eerste mogelijkheid is over 2 weken. Dus nog tot 13 juli zonder tv en internet.
Zo’n slecht bedrijf heb ik nog nooit gezien. Onbetrouwbaar en leugenaar.

Als een monteur vanavond of morgen langs komt voor installatie.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guidion

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guidion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rezvan