Klacht: Afspraak met monteur

Sharx op 19 december 2019 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Ik heb 3 weken geleden een afspraak gemaakt met guidion om mijn tv en internet te installeren. Ik heb optijd aangegeven dat ik pas om 10:30 thuis zou zijn. Vervolgens krijg ik een smsje dat de monteur over een paar minuten bij mij aan de deur zou staan. Dus ik meteen bellen zeggen ze nou de monteur komt tussen 12:00 en 17:30 bij u langs. Ben ik de hele dag thuis gebleven en afspraken afgezegd. Om 17:45 is er nog geen monteur dus ben ik gaan bellen. Vervolgens wordt ik de hele tijd opnieuw doorverbonden van t-mobile en guidion. Wordt er uiteindelijk gezegd dat ik vanmiddag een nieuw ticket had moeten aanvragen. Wat de persoon met wie ik heb gesproken bij guidion niet tegen mij heeft gezegd. Het eindresultaat is dus dat de “eerst komende mogelijkheid” pas eind januari is. En ik dus nog een maand zonder tv en internet zou zitten. De service is echt slecht bij dit bedrijf.

Als de service verbeterd wordt en ik voor eind december internet en tv heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guidion

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guidion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharx