Klacht: Afspraak maken Guidion

op 20 juli 2017 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Ik heb een alles in 1 pakket van Telfort.
Het blijkt dat er 2 experts aan te pas moeten komen, 1 in de wijkverdelingskast en 1 bij mij thuis om de isra punten door te peilen welke wel werken en welke niet, aangezien ik meerdere israpunten heb hier.
Gistermiddag werd mij gemeld dat ik ’s avonds terug gebeld zou worden. ‘S avonds ben ik gebeld door Patricia dat de expert vrij was en morgenochtend contact zou opnemen.
Vandaag om 12 uur heb ik zelf maar contact opgenomen, toen kwam de mededeling dat er voicemail berichten waren achter gelaten en ik aan het einde van de dag terug gebeld zou worden.
Om 19.15 heb ik zelf maar weer contact gezocht.
Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik alaymi/ Maylami aan de telefoon. Zij zou me doorzetten naar de afdeling planning. Na 17 minuten kreeg ik een andere collega van dezelfde afdeling aan de lijn die naar de collega zou lopen om het na te vragen. Om 19.55, want ze zijn open tot 20.00, word de hoorn er op gesmeten.
Ik heb gelijk nog een keer terug gebeld en zou terug worden gebeld om een afspraak te maken.
Warempel na 5 minuten ging de telefoon 1x over, geen eens tijd gehad om op te nemen en de hoorn was alweer neer gelegd.
Wat is dit voor service en klant gerichtheid?
Telfort treft geen enkele blaam, het is eerder Guidion die z’n klanten naar de andere wereld helpt.
Zeg dan niets of doe geen uitspraken over terugbellen.

Mijn abonnement loopt inmiddels al en ik betaal hier voor. Ik wil dat er zo snel mogelijk ergens volgende week een monteur komt om alles aan te sluiten en door te peilen.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrew1987