Klacht: Afspraak maken

op 14 juli 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Een mevrouw van 88 jaar gaat naar D reizen om een vakantie te boeken. mevrouw is zeer slecht te been. Er zitten 4 meedewerksters achter hun balie en geen klant in de zaak. Wordt er tegen mevrouw gezegd dat ze maar een afspraak met maken? En er zijn nog 2 van deze klachten mij ter oren gekomen. en dat in deze tijd van het internet schandalig vind ik dit.
Ik heb voor mevrouw Nijdam een reis via internet geboekt.

Dat Mevrouw werd geholpen op een nette manier en niet terug laten komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 juli 2017 om 21:41 geantwoord

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit te melden. Het is zeker niet de bedoeling dat mevrouw Nijdam het gevoel heeft dat we haar niet wilden helpen.

Kunt u aangeven in welke vakantiewinkel dit is geweest, zodat ik hierover contact kan opnemen met de betreffende winkel en nagaan wat de reden hiervan is. Daarna koppel ik dit graag aan u terug.

Groeten,

Angeliek, Webcareteam

Heeft op 15 juli 2017 om 12:40 geantwoord

Dat was in Emmen in de winkelpassage. En dit is geen oplossing ze gaat er niet meer heen. Jullie zijn erg klantonvriendelijk ik hoorde dat er meer mensen over klagen. Met vriendelijke groet Trix Smit

Alle klachten die gemeld zijn door Nooit gehad