Klacht: afsluiting

op 04 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er zou mij terug gebeld worden maar tot heden is dit nog niet gebeurd

Gewenste Oplossing:

als dat op gelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht patrick munck

8 maanden geleden - door de fout die jullie hebben gemaakt ben ik in de problemen gekomen Graag zou ik dit hebben opgelost door dat jullie de fout erkennen. Ik wil graag dit wereld bekent maken hoe jullie met klanten omgaan en in de problemen helpen. Dus graag zie ik de oplossing te gemoed.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick munck