Klacht: Afrekenen Profi-kassa een grote ellende.

op 18 september 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verschrikkelijke ellende om afterekenen bij de Profi-kassa, omdat er 80% van de klanten geen profi-klanten zijn sta ik mijn kostbare tijd te verdoen. Echt een drama. Ben meteen weer naar Bouwmaat gegaan. Zolang dit niet veranderd ga ik en denk nog meer profi’s weer terug gaan naar hun vertrouwde bouwleverancier

Gewenste Oplossing:

Als het is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 21 september 2017 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kluscompany