Klacht: Afmelden catalogus

op 10 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Kleine, wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen. Vandaag werd de afmelding voor de catalogus voor u in orde gebracht. Het is wel mogelijk dat u een laatste catalogus ontvangt, omdat deze reeds wordt gedrukt. Onze excuses indien dit nog mocht voorkomen. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door MerelDEkleine