Klacht: Aflossingsnota nog steeds niet correct.

op 25 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels 7 week verder en 3 verkeerde aflossingsota,s toegestuurd gekregen .

We zitten met de handen in het haar want overmorgen loopt de ontbindende voorwaarden af.

Vandaag een nota beloofd en weer is het niet goed wss weer een dikke week wachten.

Toch belachelijk dat het zo lang moet duren.

Gewenste Oplossing:

In elk geval een bewijs voor de nieuwe hypotheekverstrekker dat de hypotheek ingelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 weken geleden - Bas mulder heeft me nu een brief gemaild dat de hypotheek is ingelost ( waarvoor heel veel dank Bas)pas over 5 dagen krijgen we dan toch de goede definitieve.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 juli 2017 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Fam. Mos,

Wat enorm vervelend om te lezen dat er nog geen juiste nota is.
Om dit voor u uit te zoeken hebben we meer gegevens nodig, welke we niet op een openbaar kanaal kunnen en willen vragen i.v.m. privacy.
U kunt het beste contact zoeken via social media, chat of telefonisch.
Via onderstaande link kunt u in contact komen met de afdeling hypotheken.
https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html
Wanneer u daar contact zoekt kunnen we voor u nagaan wat de status is!

^Edmay

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Mos