Klacht: Aflosnota nog steeds niet binnen

op 18 juli 2017 over ING in de categorie Banken

28 juni is ons huis verkocht en gepasseerd bij de notaris echter mist de aflosnota waardoor wij niet verder kunnen met ons andere huis.

Gebeld, gemaild ,brieven geschreven.

Er wordt van alles beloofd net als gisteren.

Toen zou de aflosnota binnen komen per mail nou tot op heden nog steeds niks.
Om een uur of 4 een mail van ing het zou de volgende dag ( vandaag ) om 8 uur verstuurd worden. Nou niks dus net gebeld kom je niet verder dan een bandje,kom geen steek verder zo.

Die man van ing die deze klus op zich zou nemen verdient een fikse reprimande en ik zou vandaag nog voor de middag de aflosnota willen.

Zodat wij ook eindelijk verder kunnen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juli 2017 om 10:07 geantwoord

Goedemorgen Fam Mos,

Wat vervelend dat het proces zo lang duurt. Goed dat u hierover een klacht in heeft gediend.

Ik heb contact gehad met de afdeling Hypotheken om de status van de aflosnota op te vragen. Wat ik begrepen heb is dat de aflosnota gisteren naar de notaris is verstuurd en vandaag naar u zal worden gestuurd.

Ik hoop dan ook dat hiermee schot in de zaak komt, en dat jullie snel verder kunnen met het regelen van zaken voor de nieuwe woning.

Alvast heel veel succes en plezier met de aankoop van jullie nieuwe woning.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Fam Mos, Jammer dat de aflosnota niet klopt. Omdat ik zelf geen inzage heb in uw hypothecaire lening, wil ik u vragen om deze situatie bij onze afdeling Hypotheken te beleggen zodat zij een correctie kunnen maken op de aflosnota. Via deze beslisboom op onze website kunt u ervoor zorgen dat een ING hypotheekadviseur contact met u opneemt: https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

3 maanden geleden - Nou dat bellen lukt niet Jeroen. Heb imiddels 2x gebeld en niemand kan me helpen.Ben echt pissed off. Ze weten ineens wel een bedrag wat ik moet betalen maar ze kunnen me niks verklaren i.p.v 6800 betalen moet ik nu ruim 10.000 betalen en dan ook nog extra rente berekenen tot eind aug terwijl het huis 28 juni gepasseerd is bij de notaris. Ze zeggen dat ze inmiddels alles verstuurd hebben maar de notaris zojuist ook maar gebeld heeft niks ontvangen. Hoe moeilijk is het nu Hypotheek Verkoop woning Beleggingswaarde Eigen geld. Daar heb je 4 week voor nodig? Huis wat we op het oog hebben kunnen we nu wel afschrijven !!

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Fam Mos, Ik kan me totaal inleven in jullie situatie. Het spijt me dat dit zo moeizaam verloopt. Echter heb ik geen inzage in uw hypothecaire producten om jullie hiermee te helpen. Het is dan ook goed om over deze zaak nauw contact te houden met mijn collega's van Hypotheken om toch tot een juiste oplossing te komen. Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

3 maanden geleden - Tja die snappen het zelf ook niet schieten we niks mee op . Dus als jij kan bemiddelen graag!

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

3 maanden geleden - Mijn man net gebeld met ing en dan wordt er verteld dat alle stukken nu bij de notaris ligt. Notaris weet van niks want ik ben er nu persoonlijk. Hoe zit dat nu dan?

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Fam Mos, Ik heb deze klacht neergelegd bij mijn collega's van Hypotheken met als verzoek om alsnog contact met u op te nemen om dit te gaan oplossen. Dit is voor nu alles wat ik kan doen, omdat ik verder geen inzage heb in uw hypotheek. Ik hoop dan ook dat dit gauw is opgelost. Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Heeft op 20 juli 2017 om 10:52 geantwoord

Nog steeds niet binnen .....

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

3 maanden geleden - Inmiddels de klacht ook naar kifid gestuurd en afm want we komen zo geen steek verder. Mijn man belt net naar ing om de contact persoon te spreken en zeggen ze ineens dat hij daar niet werkzaam is terwijl ik degene een uur telefonisch te woord heb gestaan. Wat een bedrijf....

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

2 maanden geleden - En nog niks gezien of gehoord....

Bericht van ING

2 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik kan me voorstellen dat je hier erg gefrustreerd over bent. Excuses dat het allemaal zo verloopt. Ik heb weer contact opgenomen met onze afdeling Hypotheken. De aflosnota is vertraagd omdat er een achterstand is op de hypotheek. Het verzoek ligt nu bij onze afdeling Achterstanden. Mijn collega's gaan hier nu mee aan de slag. Echter, dit kan nog wel even duren. Ik kan je vandaag dus geen uitsluitsel geven. Het spijt me enorm. Ik moet je vragen het af te wachten. Alvast bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

2 maanden geleden - Hoezo is er een achterstand op de hypotheek? We hebben alles betaald. De gedeelte restschuld zal opgevangen worden door de belegging en we hebben eigen geld erin gestopt. We krijgen zelfs nog geld retour van jullie.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

2 maanden geleden - En nog steeds niets binnen of een antwoord op onze vragen....

Bericht van ING

2 maanden geleden - Goedemiddag familie Mos, Heel vervelend dat dit zo lang duurt. Het spijt me maar dit is alles wat wij voor jullie kunnen doen via deze weg. Ik wil jullie vragen om toch nog even geduld te hebben. Anita ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

2 maanden geleden - Vanochtend nogmaals gebeld en na 3 kwartier gesproken te hebben weet ik uiteindelijk dat de beleggingpolis nu definitief verkocht is en dat we morgen een nieuwe nota krijgen.Dus we zijn erg benieuwd,kunnen ee eindelijk verder met de volgende aankoop.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

2 maanden geleden - En weer een verkeerde nota toegestuurd per mail,mail je er achteraan geen antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Mos